Takk for informasjon. 


Dersom du fortsatt opplever problemer ønsker vi følgende informasjon fra deg:

- Gjelder dette på en bestemt adresse, og i så fall hvilken?

- Når oppdaget du problemet?

- Er det flere i samme område som sliter med Telenordekning?

- Er dette utendørs eller innendørs? (hvis innendørs, hjelper det om du flytter på deg?)

- Hjelper deg å skru telefonen av og på?

- Hva slags telefon bruker du?

- Blir det bedre dersom du slår av 3G/4G? (iPhone 5 kan ikke slå av 3G)

- Er SIM-kortet testet i annen telefon (test helst med et annet merke enn den du opplever problemer med)?


Hvis feilen skjer på samme adresse trenger vi eksempel på feil under samtale. 

Eksempel inneholder:

- A-nummer (nummer som ringer)

- B-nummer (nummer som tar imot anropet)

- Dato + klokkeslett

- Beskrivelse av problemet (brudd, dårlig lyd etc.)


Hvis du opplever dårlig dekning uansett hvor du befinner deg kan det være at du kun trenger nytt SIM-kort. 

Dette kan bestilles via MINE SIDER. Dersom du ønsker at vi bestiller for deg trenger vi vite hva slags SIM-kort du bruker.


Du kan også sjekke dekningskart her: http://www.telenor.no/privat/dekning/dekning_data.jsp