Vil du bli Talkmore-kunde, men opplevde at bestillingen din feilet?


Det kan være flere grunner til dette, og punktene under kan være en grei sjekkliste.

Du kan også kontakte oss på e-post talkmore.no/kontakt eller på telefon 815 68 680 om du trenger mer hjelp.


- Har du dobbeltsjekket at personalia er riktig utfylt? Det kan kun være en enkel skrivefeil.

- Kredittsjekken ble avslått. Les mer om kredittsjekk

- Du står oppført med "Hemmelig nummer", hos din nåværende operatør.

- Nummeret ditt er sagt opp hos din nåværende operatør.

- Du har ikke norsk registrert personnummer. Vi godtar dessverre ikke D-nummer. 


- Er nummeret ditt er registrert på et annet navn hos din nåværende operatør? Da må du utføre Eierskifte.


Hvis du har fullført bestillingen, og i etterkant mottar en SMS, hvor det står at bestillingen din har feilet, kan du kontakte vårt kundesenter. Du vil da få mer informasjon om hvorfor bestillingen din feilet.