Hvis du skal sende oss en feilmelding på dekning, bør den inneholde følgende informasjon:

 

- Gjelder dette på en bestemt adresse, og i så fall hvilken?

- Når oppdaget du problemet?

- Er det flere i samme område som sliter med Telenordekning?

- Er dette utendørs eller innendørs? (hvis innendørs, hjelper det om du flytter på deg?)

- Hjelper deg å skru telefonen av og på?

- Hva slags telefon bruker du?

- Blir det bedre dersom du slår av 3G/4G? (iPhone 5 kan ikke slå av 3G)

- Er SIM-kortet testet i annen telefon (test helst med et annet merke enn den du opplever problemer med)?

 

Hvis feilen skjer på samme adresse trenger vi eksempel på feil under samtale.

Eksempel inneholder:

- A-nummer (nummer som ringer)

- B-nummer (nummer som tar imot anropet)

- Dato + klokkeslett

- Beskrivelse av problemet (brudd, dårlig lyd etc.)

 

Hvis du opplever dårlig dekning uansett hvor du befinner deg kan det være at du kun trenger nytt SIM-kort.

Dette kan bestilles via MINE SIDER. Dersom du ønsker at vi bestiller for deg trenger vi vite hva slags SIM-kort du bruker.

 

Svartid på en dekningsklage varierer utifra problemets omfang, men vanligvis tar det 1-3 virkedager. 

Vi svarer deg på mail eller telefon, utifra ditt ønske. 

Send mail via vårt kontaktskjema, eller kontakt vårt kundesenter på +47 815 68 680, så hjelper vi deg.