Det er to måter å endre juridisk eier av et abonnement på.


1. Du logger inn via Mine sider. Under fanen "Mitt abonnement" finner

    du knappen "Endre eier". Skjemaet fylles ut kjapt og enkelt. Og du bytter eier samme dag.



2. Fyll ut vårt eierskifteskjema skriftlig. Det kan sendes til oss per post, faks eller

    fra vårt kontaktskjema på mail. Legg ved skjemaet som et vedlegg. (scannet inn på PC)


Valg 1, gjelder i alle tilfeller hvor nummeret er registrert på en privat person, og skal endres til en annen. 


Når må jeg benytte Valg 2?


Merk at hvis ditt abonnement er registrert som bedrift eller på en samlet faktura(Family+), må det sendes

inn skriftlig på eierskifteskjemaet

Valg 2 gjelder også hvis du har fått feilmelding på din nye bestilling, fordi nummeret ditt er registrert på en annen

person eller bedrift hos din nåværende operatør.


Det er viktig at skjemaet fylles ut helt nøyaktig. Er nummeret ditt registrert under bedrift, må det

ha underskrift fra en nøkkelperson i bedriften. Se brreg.no, for hvem som er nøkkelperson i din bedrift.