Skulle du være så uheldig at du mister eller blir frastjålet din mobil, er det viktig at du så raskt som mulig sørger for å få sperret ditt abonnement. Vår sperretjeneste er alltid åpen, og nås på telefonnummer (+47) 815 68 680 - tastevalg 2, eller du kan sperre SIM kortet på Mine sider.  

Etter sperring vil du få lest opp en bekreftelseskode for gjenåpning av abonnementet. Denne vil også sendes til din registrerte e-postadresse. Benytt denne koden til å åpne opp igjen ditt abonnement dersom du finner igjen din mobil og ønsker å ta i bruk det samme SIM-kortet som du har sperret. 

Gjenåpningstjenesten når du ved å benytte tastevalg 2. Følg deretter anvisningene som blir gitt. For å få tilsendt nytt SIM-kort ber vi deg ta kontakt med kundesenteret, eller bestille nytt SIM kort fra Mine sider.  

Dersom du har mistet ditt TvillingSIM og ønsker å sperre dette, kan du deaktivere TvillingSIM tjenesten under Mine tjenester på Mine sider. For å reaktivere dette igjen må du ta kontakt med vårt kundesenter på 815 68 680 eller via vårt kontaktskjema. 

Obs! Vær oppmerksom på at inntil sperremelding er avgitt er du selv ansvarlig for eventuelt misbruk av abonnementet.

Ønsker du å anmelde tyveri av din mobiltelefon kan du gjøre dette her.