Hei xxxxxx,


Vi har prøvd å ringe deg fra Talkmore Kundesenter i dag.


Årsaken til at vi tar kontakt med deg er fordi vi har fått inn noen rapporter angående ditt dataforbruk. Her ville vi egentlig bare informere deg om at det er mye penger å spare for din del, dersom du oppgraderer pakken din fremfor å kjøpe datapakker eller la data overstige det som er inkludert.


Vi ser du bruker mellom XGB og XGB per måned, så vi vil gjerne tilby deg ett nytt abonnement på FRITT XGB til xxx,- per måned.


Du har nå FRITT XGB til xxx,- per måned, samtidig som du bruker x antall kroner ekstra per måned på ekstra data eller datapakker, noe som fint kan unngås ved en oppgradering.


Vi har også en tjeneste som heter "Datakontroll", denne tjenesten gjør at vi struper hastigheten på nettet når du har brukt det opp - da kommer det naturligvis ingen kostnader heller. Denne kan du aktivere via mine sider eller appen helt gratis.


Dersom du ønsker dette, kan du enkelt bekrefte det for oss i denne e-posten eller ta kontakt på 915 09 915 om du skulle ha noen spørsmål :-)